składnikiwiedza

Niedoceniana siła napędowa: kofeina jako wzmacniacz treningu

Kofeina jako wzmacniacz treningu: musisz to wiedzieć

Kofeina łaskocze z ciebie to, co najlepsze - poznawczo i fizycznie. Nie bez powodu większość boosterów treningowych polega na poprawie nastroju. Stawiamy na wyjątkową substancję i pokażemy Ci dokładnie, jak to zrobić Kofeina wpływa na twoje ciało. Abyś mógł cieszyć się pozytywnymi efektami pure Kofeina może być również stosowany bezpośrednio do treningu, podamy również przepis na domowy wzmacniacz treningowy.

Dlatego Kofeina tak popularny jako wzmacniacz treningowy

Jeśli spojrzysz na składniki swoich ulubionych boosterów, szybko zobaczysz, że prawie nie ma wzmacniacza treningowego, który byłby bez niego Kofeina na zewnątrz. W końcu substancja ta jest naprawdę wszechstronna, która zwiększa wydajność treningu na różne sposoby. Tak orzeźwia Kofeina bicie serca, zwiększa tętno, a tym samym zapewnia rozszerzenie naczyń krwionośnych w mięśniach. W ten sposób wyniki sportowe są znacznie zwiększone. Działa w tym samym czasie Kofeina psychotropowy i zwiększa motywację, dzięki czemu możesz trenować jeszcze dłużej i mocniej. Idealne warunki do ustawienia optymalnych bodźców wzrostowych podczas treningu! Praktyczny efekt uboczny: Kofeina Ponadto ma działanie hamujące apetyt, a zatem odgrywa również rolę jako suplement diety.

Więc działa Kofeina na ciele

Jeśli jesteś jedną z tych osób, które po prostu nie mogą wstać z łóżka bez porannej kawy, masz już niejasne pojęcie, jak to zrobić Kofeina wpływa na twoje ciało. Pick-me-up nie tylko pobudza duchy, ale jako substancja psychotropowa również poprawia nastrój oraz pobudza krążenie i metabolizm. Swój niepowtarzalny efekt zawdzięcza Kofeina jego strukturę molekularną. Jest to podobne do własnej substancji w organizmie - adenozyny, która powoduje Kofeina może wiązać się z tymi samymi receptorami.

Adenozyna jest uwalniana, gdy nasze komórki nerwowe pracują i zużywają energię. Podstawowym zadaniem substancji posłańca jest ochrona naszego mózgu przed nadmiernym wysiłkiem. Dlatego adenozyna zapewnia zmniejszenie zdolności komórek nerwowych do pracy. Jednak receptory komórek nerwowych już pochodzą Kofeina zajęty, efekt ten jest wykluczony.

Na poziomie fizycznym ta stymulacja układu nerwowego ma szereg mierzalnych skutków:

  • Bicie serca przyspiesza i staje się silniejsze.
  • Wzrasta ciśnienie krwi.
  • Pobudza metabolizm i trawienie.
  • Rozszerzają się naczynia krwionośne - szczególnie w rękach i nogach.

Rezultat: nasza wydajność utrzymuje się przez dłuższy czas - na poziomie fizycznym i poznawczym.

Kiedy i jak długo działa Kofeina?

Efekt Kofeina nie występuje natychmiast. Zwykle odczuwanie pozytywnych efektów trwa co najmniej 30 minut. Z tego powodu większość producentów wzmacniaczy treningowych zawierających kofeinę zaleca również przyjmowanie boosterów około pół godziny przed treningiem.

Efekt Kofeina trwa około czterech godzin. Jednak dokładny czas działania zależy w dużej mierze od masy ciała. Ponadto z biegiem czasu organizm rozwija tolerancję na podwyższoną KofeinaZasilić. To znaczy: twoje ciało przyzwyczaja się do tego Kofeina i znajduje sposoby, aby osłabić jego działanie. Dlatego wskazane jest, aby dać swojemu organizmowi Kofeina- Zrób sobie przerwę.

Należy to wziąć pod uwagę przy ustalaniu dawki

Czy regularnie bierzesz bardzo duże dawki? Kofeina u pacjenta mogą wystąpić działania niepożądane, takie jak nerwowość lub zmęczenie. Tym ważniejsze jest stosowanie wyższych poziomów dla własnego organizmu i dostosowywanie dawki, jeśli to konieczne. Z reguły nie należy używać więcej niż 5,7 miligrama w ciągu dnia Kofeina na kilogram masy ciała, który spożywasz. Maksymalna waga to 75 kilogramów Kofeina-Ilość około 427 miligramów.

To Kofeina- Są źródła

Kawa jest zdecydowanie najbardziej znaną i najbardziej rozpowszechnioną w Niemczech Kofeina-Beź źródłem. Ale oprócz ziaren kawy istnieje cała gama innych substancji, które Kofeina w zestawie, a niektóre z nich mogą być również używane przez boostery treningowe. Są to w szczególności:

  • różne rośliny herbaciane,
  • liście krzewu mate
  • nasiona rośliny guarany
  • Ziarna kakaowe (w małych ilościach)

Ponadto dzisiaj jest to również możliwe Kofeina produkowane syntetycznie.

ESN Kofeina czapki - 120 czapek

9,95 EUR

Czapki ESN Guarana 90 Giga

12,90 EUR

HAYA LABS Kofeina 200mg 100 kapsułek

6,50 EUR

Inteligentne odżywianie salcesonów Kofeina czapki 120

16,95 EUR

Kofeina-Typy w skrócie

Kofeina Można go nie tylko uzyskać z różnych źródeł, ale istnieją również różne rodzaje wzmacniaczy wydajności. Cechą wspólną wszystkich rodzajów kofeiny jest to, że zawierają pochodne ksantyny - prawdziwe "Kofeina”. Jednak niektórzy są Kofeina-Typy są również związane z innymi związkami, co ma wpływ na działanie kofeiny na nasz organizm. Następujące Kofeina-Typy, które powinieneś wiedzieć:

  • naturalny Kofeina: Naturalne Kofeina pochodzi ze źródeł wymienionych powyżej i pozostaje niezmieniony chemicznie.
  • Kofeina Jabłczan: Kofeina Jabłczan w połączeniu Kofeina z kwasem jabłkowym i ma zapobiegać wpływowi kofeiny na trawienie - co jest aż nazbyt dobrze znane większości pijących kawę.
  • Bezwodny Kofeina: Bezwodny Kofeina prawie cała woda została pobrana. To Kofeina-Typ jest silnie skoncentrowany i zaczyna działać wyjątkowo szybko. Gorzki biały proszek jest najczęściej używany w treningach wspomagających.
  • Kofeina-Cytrynian: Kofeina-Cytrynian jest stosowany jako lek dla wcześniaków cierpiących na zaburzenia układu oddechowego. Ma wśród sportowców siłowych Kofeina-Typ zyskał ostatnio rozgłos, ponieważ szczególnie szybko zwiększa poziom kofeiny we krwi.
  • PterostilbeneKofeina: Ten znany również pod nazwą handlową PURENERGY® Kofeina-Złożony wydaje się w porównaniu do naturalnego Kofeina prowadząc do wyższego poziomu kofeiny we krwi i dłuższego pozostawania w krwiobiegu.

Z Kofeina Zrób sobie wzmacniacz treningowy: Oto jak

Jako wzmacniacz używasz jak najwięcej czystych składników Kofeina lub guarana, aby móc precyzyjnie określić zawartość kofeiny. Oto jak zmiksować swój wzmacniacz:

  1. Użyj 200 miligramów czystego jako wzmacniacza treningowego Kofeina. Ta ilość zawiera na przykład jedną kapsułkę ESN Kofeina Caps.
  2. W razie potrzeby zmiksuj od 1 do 1,5 grama byczy w swoim boosterze, aby kofeina działała jeszcze bardziej.
  3. Wymieszaj kilka gramów jednego Produkt EAAdo wyboru. Zapewniają one nie tylko pyszny smak, ale także dostarczają Twojemu organizmowi ważnych aminokwasów, które są istotnie zaangażowane w procesy anaboliczne w organizmie.
  4. Z L-tyrozyna wzmacniasz również skupienie i koncentrację, przyjmując samodzielnie zrobiony wzmacniacz.
  5. Nadal dajesz teraz Cytrulina lub L-arginina w tych bardzo mocnych koktajlach treningowych zostaniesz nagrodzony przyzwoitą pompką.
  6. Rhodiola Rosea Extract lub Wyciąg z żeń-szenia - Oba składniki aktywne zwiększają odporność na stres fizyczny i psychiczny - uzupełnij swój wzmacniacz treningowy.
  7. Teraz wymieszaj wszystko z około 300 mililitrami wody - i wysoce skuteczny wzmacniacz treningowy jest gotowy.

Praktyczne: dzięki samodzielnie wykonanym wzmacniaczom treningowym możesz zoptymalizować swoją wydajność i zawsze dokładnie wiedzieć, co jesz!

Przycisk Powrót do góry